دانلود مستند عجایب اقیانوس- Ocean Wonderland
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود مستند عجایب اقیانوس- Ocean Wonderland
نوشته شده در پنج شنبه 7 شهريور 1392
بازدید : 392
نویسنده : Download93

مستند Ocean Wonderland (عجایب اقیانوس) که توسط کمپانی IMAX تهیه و ارائه شده، یک مجموعه ی بی نظیر و منحصر به فرد است که در آن سفری خواهید داشت به اعماق اقیانوس و از نزدیک با موجودات زیر دریا و شیوه ی زندگی آن ها آشنا خواهید شد! این فیلم مستند که با کیفیت تصویری بسیار بالای HD ارائه شده، شما را با موجودات عجیب و غریبی که در زیر آب زندگی می کنند همچنین پوشش گیاهی و طبیعت اعماق اقیانوس ها می کنند آشنا می کند و ابعاد مختلف از زندگی ماهیان مختلف، کوسه ها، نهنگ ها و سایر آبزیان را برای شما آشکار می کند. کیفیت فیلم برداری این فیلم مستند به قدری بالاست و آن چنان حرفه ای تهیه شده است که شما می توانید خود را در زیر آب و در کنار جانوران آبزی و طبیعت زیر دریا احساس کنید و از تماشای این موجودات و مناظری که تا به حال ندیده اید لذت ببرید! با تماشای این فیلم مستند باردیگر به عظمت و شکوه آفرینش پروردگار پی خواهید برد. تماشای این فیلم مستند را به همه ی هموطنان عزیز مخصوصا علاقه مندان به مستند های حیات وحش و طبیعت توصیه می کنیم. در ادامه مطلب میتوانید این مستند زیبا را از دانلود۰۰۹۸ دریافت نمایید .
- نام مستند: عجایب اقیانوس
- نام انگلیسی مستند : Ocean Wonderland
- محصول: IMAX
- کشور تولید کننده: کانادا
- کارگردان: Jean-Jacques Mantello
- زبان: انگلیسی
- زمان مستند : ۴۰ دقیقه
- کیفیت: بسیار بالا / HD 720p

 

download دانلود

size حجم فایل : ۱.۲۲ گیگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع :دانلود 0098

 

 

 


باکس 24

:: موضوعات مرتبط: ویدیو , مستند , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود دانلود مستند سرزمین عجایب اقیانوس IMAX Ocean Wonderland BluRay 720p , دانلود فيلم , دانلود فيلم با لينك مستقيم , دانلود فيلم مستند , دانلود فيلم مستند اموزشي , دانلود فيلم مستند دانلود مستند سرزمین عجایب اقیانوس IMAX Ocean Wonderland BluRay 720p , دانلود فیلم خارجی دانلود مستند , دانلود فیلم خارجی دانلود مستند سرزمین عجایب اقیانوس IMAX Ocean Wonderland BluRay 720p , دانلود فیلم دانلود مستند , دانلود فیلم دانلود مستند سرزمین عجایب اقیانوس IMAX Ocean Wonderland BluRay 720p , دانلود فیلم مستند دانلود مستند , دانلود فیلم های خارجی , دانلود مستند , فيلم جديد , فيلم جديد براي دانلود , فيلم مستند , مستند خارجی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: